Podmínky dodání
Podmínky dodání
Expedice
Zásilky jsou obvykle expedovány do 2 dnů po připsání zálohové platby na náš účet. Není-li zboží momentálně skladem, budete telefonicky nebo mailem informováni o prodlouženém termínu dodání.
Doručování v ČR a na Slovensko
V současné době máte možnost doručení zboží následujícími způsoby:
- Doprava spedicí (individuální doprava mimořádných nebo rozměrných zásilek podle skutečných nákladů)
- Vlastní odběr (po telefonické domluvě) v centrálním skladě společnosti SURFACE SOLUTIONS s.r.o. na adrese Zelená 449, Luštěnice 294 42, telefon +420604705213
Podmínky:
- Doporučujeme našim zákazníkům sdružit do jedné objednávky více zboží. Dodatečné slučování položek není možné a dopravné se účtuje za každou objednávku zvlášť.
- Zásilky jsou dopravcem doručovány výhradně v pracovní dny.
- Zásilka je vždy přelepena pojistnou páskou s logem Fi. V případě porušení pásky nebo poškození obalu neprodleně informujte přepravce a máte právo zásilku nepřevzít. Poškození zásilky vždy uplatňujte u přepravní společnosti, a to neprodleně!
- Všechny obchody prostřednictvím tohoto obchodu se uskutečňují podle Občanského zákoníku, zboží je určeno k prodeji výhradně pro firemní klientelu.
- Pro slovenské společnosti je nutné doložit číslo daňového subjektu v evropském formátu SK........., aby bylo možno fakturovat zboží bez DPH.
Platby
V současné době máte možnost provést úhradu zboží následujícími způsoby:
- Zálohovou platbou v ČR v CZK
- Zálohovou platbou na Slovensku v EUR na účet v SR
- Platební kartou bez omezení
Vedle ceny zboží a DPH Vám budou připočteny náklady na dopravu a balné.
Dopravné a balné po celé ČR se liší podle rozměrů: 157 Kč + DPH, případně 177 Kč + DPH u nadměrných zásilek.
V případě osobního odběru po předchozí telefonické domluvě se dopravné a balné neúčtuje a je zdarma.
Dopravné a balné na Slovensko:
13,30 € - do 3kg | 19,50 € - do 10kg
EET
"Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin."