Vážení zákazníci, z důvodu nadměrného počtu objednávek, se předem omlouváme za delší dodací lhůty. Pokud na zboží pospícháte, zvažte možnost osobního odběru.

Časté dotazy

ČASTO KLADENÉ DOTAZY

Vypsali jsme pro vás několik nejčastěji kladených otázek. Veškeré informace se snažíme poskytnout přímo, abychom tak šetřili Váš čas.  

Je zboží skladem?

Každé zboží je označeno dostupnostním symbolem (např. slovem) popisujícím jeho aktuální dostupnost - SKLADEM, SKLADEM DO 3 DNŮ..... Zboží označeno jako SKLADEM je fyzicky skladem na naší prodejně nebo skladu v počtu kusů uvedeného v závorce. Máte tedy jistotu, že co si objednáte Vám bude doručeno okamžitě. Aby se předešlo zbytečným problémům, tak zboží u kterého je neznáma dostupnost, není možné objednat. Často se jedná o zboží, jehož dostupnost zatím nemáme ověřenou u dodavatele nebo výrobce.

Jak si nastavit "hlídacího psa"?

Pokud je zboží, které jste si vybrali, zatím nedostupné, můžete si v detailu produktu nastavit hlídání změn v dostupnosti, snížení ceny, nebo zda není zboží v akci. V detailu produktu se nachází odkaz "sledovat cenu", kde vyplníte email a zaškrtnete, na které ake chcete být upozornění.

jak na hlídacího psa_1detail cledovani ceny 

Kdy zboží dostanu?

Pokud jste si objednáte zboží označeno jako SKLADEM bude vám doručeno nejpozději do 48 hodin od objednání. Objednávky do 12:00 odesíláme tentýž den, pokud jsou na dobírku nebo zaplacené.

Pokud si přejete odeslání zboží urychlit. Vyberte si jako dopravce službu PPL s platbou na dobírku, případně napište do poznámky, kdy zboží potřebujete doručit. Udělám vše proto aby k Vám byl balíček doručen v požadovaném termínu. I my nakupujeme dárky na poslední chvilku :-)  

Co získám registrací na eshopu?

Registrace na eshopu je velmi jednoduchá a zajistí Vám dlouhodobou slevu v hodnotě 8% na všechno nezlevněné zboží. Registrovat se můžete při nákupu ve třetím kroku objednávky nebo přes tlačítko v horním rohu obrazovky. 

Díky registraci můžete také vidět, v jakém stavu je Vaše objednávka, měnit Vaše fakturační i doručovací údaje, kontrolovat změny ve Vaší objednávce atd.

Registrace ovšem neznamená, že Vám budeme spamovat informačními emaily. Emaily posíláme průměrně jednou za 14 dní a můžete se z nich kdykoliv odhlásit. Odhlášení s newsletteru ale nemá vliv na výši poskytovaných slev.

Jak můžu zboží reklamovat?

Vše o reklamaci najdete zde.  

Jak můžu zboží vrátit/vyměnit?

Vše o vrácení zboží a jeho výměně najdete zde.

Nepřišel mi e-mail potvrzující objednávku, co mám udělat?

Po odeslání objednávky Vám je automaticky odeslán e-mail, který potvrzuje přijetí Vaší objednávky. Pokud Vám takový email nepřišel, jednou z možných příčin může být špatné zadání e-mailové adresy. V takovém případě se o stavu Vaší objednávky můžete informovat na uvedených kontaktech.

Co jsou informační emaily?

Informační e-maily jsou zprávy které Vás informují o průběhu zpracování Vaší objednávky až k její odeslání. Více o informačních emailech si můžete přečíst zde.  

Přišli mi 2 nebo více potvrzujících e-mailů, já jsem udělal jen jednu objednávku, co mám dělat?

Může se stát, že vlivem pomalé odezvy serveru, může být objednávka z Vaší strany odeslána více než jednou. Pokud tedy obdržíme dvě nebo více identických objednávek během jedné minuty, duplikované objednávky stornujeme a vyřídíme jen tu první přijatou.  

Jsou obrázky produktů ilustrační nebo reálné?

Obrázky produktů slouží jen pro ilustraci, nicméně vždy vybíráme takové, které ve větší míře odpovídají realitě. V žádném případě nechceme naše zákazníky mást.    

Pokud máte jiný dotaz, prosím využijte některého z kontaktů, nebo nás kontaktujte přímo v online chatu, který je zobrazen v pravé dolní části vaší obrazovky.

Používáme ověření věku Adulto